3 Apr 2009

Slogan Kampa za ovo leto

Već danima razmišljam o novom sloganu za kamp ovog leta.
Prošlogodišnji je prihvaćen  dobro:  Deco, ne
 igrajte samo igrice, naučite da ih pravite.

Ali, ja bih volela da svake godine dodamo novi .

Ovo je godina zaštite dece na internetu. Deca su nam mnogo u virtualnom svetu.
Ovo je je godina početka velike svetske krize, roditelji dobijaju otkaze sa posla, pred nama je velika neizvesnost  kako ćemo preživljavati sledeće dve - tri godine...Kako kaže Mahlat, Srbija je otkačen vagon na sporednom koloseku...

Na decu treba da mislimo više nego na sebe ( bar ja sam takva ) i više nego ikada.
U celoj toj haotičnoj atmosferi, ja kamp vidim kao oazu za decu. 
Prisećam se vremena kada je kampovanje bilo  omiljeni vid letovanja. I bilo nam je super!

Pa, da vam kažem svoje razmišljanja o sloganu:

My IT space je u Erdeviku!

E-zona-Erdevik!

Uključi me i ja ću razumeti!

Dečije IT selo!

Moj drug u  stvarnosti!

Ovoga leta napraviću igricu i zaraditi milion!

Slušate li svoje dete?

Kad porastem, biću programer!

Čat - umesto ljubavi!

Štaa, nisi na FB?

Da li može? Može. Misli da ne može, a može.
Da li sme?Sme. Misli da ne sme, a sme.
Da li voli? Voli. Misli da ne voli, a voli.
Da li hoće? Hoće. Misli da neće, a hoće.

( ne znam čiji su stihovi, ali božanstveno oslikavaju dete)

..i tako, do duboko u noć , tražim odgovarajuće slogane...

Da li vi imate ideju, predlog?