5 Sep 2012

Deca i računari - priručnik

Zamolili su me da učim decu preškolskog uzrasta  da rade na računaru.
Spremila sam priručnik.
Sve je zapravo  počelo od Snežane Francuski, osnivača i direktora vrtića ,,Puž,, u Novom Sadu.
Ideja joj je odlična, odmah sam je prihvatila i to će biti prvi vrtić u Novom Sadu koji ima IT edukaciju u svom programu.
I da vam priznam: 2000. godine živela sam u Kokhav Ya'iru u Izraelu, radila sam tamo u jednom vrtiću kao pomoćnica. Deca su TADA tamo učila da rade na računarima. Tada!

Sigurna sam da će se pridružiti i ostali vrtići u gradu.
Jer, ko danas još misli da deci IT edukacija ne treba?

Povodom toga sam pre neki dan objavila još dva zanimljiva priloga.
Pogledajte ih u nastavku posle prezentacije priručnika.


A prirucnik-vrtici-primer-linked from Summer Computer Camp for Kids Serbia