26 Feb 2013

Novi programi u kampu 2013 ?


Već dva meseca slušam svaki drugi dan pitanje mog jedinka: A jel' si srećna, a, jesi srećna?
Jesam, kažem, a to i mislim.

Ukazala se zgodna prilika te sam kupila nov mobilni (posle 6 -7 godina). Čak sam i čekala 15 dana na "poručen" model, jer ga u momentu nije bilo kod Telenora (btw. moja omiljena mreža). Donesem ga kući,  nisam ni čizme skinula, proučavala sam ga satima. Nije kraj. Još uvek ga proučavam posle dva meseca. Skinula sam čizme ;)

Ne igram igrice, da se razumemo, ali kada sam proučila samo deo mogućnosti, činilo mi se da sam na sedmom nebu. Novih aplikacija i novih igrica (jedinko ih testira) preuzeto 7,5 Gb. Crtanje čestitki ili gledanje filma na mobilnom poseban je užitak.

Nije kraj! Danas čitam, Svetska premijera Samsung Galaxy Note 8.0 na MWC 2013!...

Znači, moj mobilni je već zastario!  Heej, dva meseca!



Eksplozija novih PC programa ne ide tim tempom kao kod mobilnih uređaja, ali u svetu softvera isto se sve odvija neviđenom brzinom.
Zbog toga smo obnovili listu  programa u ovogodišnjem letnjem kampu.

Kako se sve kreće, moguće da ćemo je do leta  menjati ;) Šalu na stranu: imaš ideju? Još neki program? Predloži !

Ovde je pripremljena strana programa, još zvanično neobjavljena. Ne mogu da izdržim da je ne podelim sa vama.
Kako vam se čini?