13 Sep 2014

Eipix je ugostio decu Komp Kampere

Iako je letnji kamp iza nas,  nastavljamo laganim tempom da se družimo i dalje.

U septembru imamo četiri aktivnosti: u tri smo se družili, a četvrta je ispred nas.

Kad porastem radiću u Eipixu !

Dvadeset Komp Kampera posetilo je kompaniju Eipix, 6. septembra.

Utisci dece, kako su sami napisali pred kraj posete, na prvom mestu, su da je Eipix mesto gde bi želeli da rade kada porastu.

"Najbolja kompanija koja pravi zanimljive igre. Imaju druželjubive radnike, dizajnere i programere. Odlični su!" Sava.

"Oduvek me je zanimalo da posetim ovakvu kompaniju. Crteži i scene u igrama su super. Najbolja kompanija ikada. Poseta je bila zanimljiva." Tadej

"Atmosfera u Eipixu je bila vesela, lepo su nas ugostili i bilo je super. Gledali smo developere kako  programiraju, crtaju, animiraju, snimaju. Kada porastem radiću u Eipixu!" Ognjen

"U Eipixu mi se jako svidelo. Želela bih da radim ovde kada porastem. Najviše su mi se svidele sobe u kojima se radi grafila." Tara

"Mnogo mi se dopala poseta Eipixu. Želeo bih da se i ja bavim game dizajnom. Atmosfera je jako vesela. Najviše mi se dopalo u sali za sastanke."  Miloš

"Mesec dana sam se radovala poseti Eipixu i bilo mi je još zanimljivije i zabavnije nego što sam mogla da zamislim! " Mila

"OVDE JE SUPER! " Sergej (8 godina)

"Zaista super. Kad porastem radiću ovde.
10101101010110
101100011010110100
10011110110110101" Dušan

"Odlično, zabavno je i možeš naučiti mnogo stvari!" Vasilije

"Ovde je super. Kada porastem radiću u Eipixu!" Filip

"U Eipixu se može naučiti puno poučnih stvari, pa samim tim i praviti igru". Andrej

"Vrlo zanimljivo. Najviše mi se svideo "Art" i "Game design". Matija

"Jako mi se svidelo i mislim da je ovo jedan od najzanimljivijih poslova na svetu!" Marko

"U Eipixu je sjajno, zato što ima mnogo stvari. Kad porastem radiću u Eipixu." Petar

"U Eipixu mi se sviđaju njihove igrice!" Dušan Didić

"Veoma inspirativna radna atmosfera. Primer jedne kompanije!" David

"Atmosfera za rad je veoma lepa i nadam se da ću imati priliku da radim u takvoj sredini u budućnosti!" Tedi

"Ovde je super! Igre su O.K. A i stoni tenis i stoni fudbal." Ksenija

"Podsticajno radno okruženje - "Eipix" mini NS Google Design - motivaciono / inspirišuće za kreativce iz KompKampa". Mama Katarina koja se pridružila poseti.

Zahvaljujemo se divnim ljudima koji rade u Eipixu i koji su deci omogućili da se upoznaju sa pravim game dizajnerima kompanije koja je u samom vrhu game industrije ne samo kod nas nego i u svetu.

Osnivač i vlasnik kompanije Eipix, Mirko Topalski (video) povodom naše posete je rekao :

Deca iz Komp-kampa koja su posetila Eipix su neverovatno obrazovana i informisana, što je svakako rezultat strasti koju imaju prema video igrama. Njihova brojna i, pre svega, inteligentna pitanja pokazala su koliko oni zapravo razmišljaju o igrama, i to ne samo kao o načinu zabave, već i šire, o pozadini.

Pojedinačne slike iz ovih kolaža, pogledajte na ovom linku.










I naš kratak video zapis iz posete :)